Partyandilek: blog

Reality show s jednou jedinou hlavní postavou

Logo (rainbow)

To byla jízda!

10 hodin ráno, sobota. Probouzím se a při hledání něčeho snědku si uvědomuju, že bych asi fakt měl jít nakoupit.

12 hodin, pravé poledne. Vracím se z nákupu, stíhám sotva popadnout kufr a spěchám na nádraží.

12:44. Odjíždím vlakem R629 Portáš  směr „pryč z Prahy“.

15 hodin, zhruba. V jedné ze stanic slyším, že vlak z opačného směru bude opožděn o 30 minut z důvodu nehody na trati. Nemám z toho dobrý pocit, ale poté, co promptně zjišťuju na spolehlivých internetových zpravodajských serverech, že došlo k menší nehodě nákladního vlaku u Olomouce bez zranění zúčastněných osob, se házím zpět do klidu.

15:45. Stojíme  ve vesničce jménem Červenka a hlášení o plánovaném opožděném odjezdu ze stanice o 30 minut lehce narušuje můj předchozí klid „však stíhám, pohoda“.

O 1 hodinu později. Stále stojíme. Mám krásný výhled z okna.

Fotka výhledu z okna.

Radost pohledět.

17 hodin, doba, kdy už jsem měl být úplně jinde, stále v Července. Chci zůstat za každých okolností slušný, a tak neporušuji přepravní řád a raději navštěvuji toaletu ve stanici. Vlak má hlášeno 120 minut zpoždění, tak se zabydluju v nádražní budově. Dokonce i elektrickou zásuvku mají, sice ve výšce 2,5 metru, ale stačilo zavzpomínat trochu na Tetris a problém byl vyřešen.

Fotka tabule odjezdů v Července.

Zatím "jen" 120 minut.

17:40. Na vesnickém nádraží chaos a zmatek, prázdný rychlík bez předchozího ohlášení odjíždí prázdný do Olomouce, cestující jsou nahnáni do nacpaného osobního vlaku jedoucího tímtéž směrem. Začínám si něco myslet a ventiluju to na Plurku.

18 hodin. Osobák se konečně dokodrcal do Holomóce. České dráhy se  pochlapily a konečně vymyslely zavedení náhradní autobusové dopravy v úseku Holomóc – Přerov.

Fotka tabule odjezdů v Holomóci.

V Holomóci to bylo moc zajímavé!

18:40. Konečně o kousek blíže, posun o 40 kilometrů za poslední 3 hodiny mě naplňuje štěstím a pocitem naděje. Ruším plány na odpoledne a opět hledám na nádraží elektrickou zásuvku, do odjezdu vlaku podle aktuálních informací 3/4 hodiny. Skvělé vyhlídky!

19:20. Ruším provizorní stanoviště a sunu se směrem k nástupištím.

19:26. V čas pravidelného odjezdu naskakuje zpoždění 5 minut.

19:31. Naskakuje 20 minut. Znovu zakládám provizorní stanoviště u elektrické zásuvky.

19:46. Nijak se nevzrušuju a jen souhlasně přikyvuju, když se objeví zpoždění 40 minut. Dochází mi čtivo, které bylo původně i na cestu opačným směrem příští týden. A mám dilema, kterým jet vlakem, když mají v jednu chvíli po hodině a půl bez jediného spoje jet najednou hned tři kusy.

Fotka tabule odjezdů na nádraží v Přerově.

Vyberte si...

20:06. Stojím s davem lidí na nástupišti, kde prý má dojet rychlík. Blik, +20. Hromadný sprint na osobák. V tom vzduch jako v pekle. Po 10 minutách, již s téměř smrtelným potem na čele, dav startuje zpět směrem k nástupišti, kde má přijet rychlík.

20:30. Sedím v rychlíku směr Bohumín přes Ostravu – Svinov a doufám, že se do cesty nepřiplete žádný pád mostu ani vykolejený nákladní vlak.

21:30. Great Success!

České dráhy - potvrzení o zpoždění vlaku.

240 minut. Dámy a pánové, kdo z vás to má?

PS:

Fotka ponožky za sobotu.

Opět něco pro VIP čtenáře...

Štítky: , , , , , , ,

Nechat komentář

You must be logged in to post a comment.